People | Planet | Profit | Adventure 🌿

Een bos is een gevoelig ecosysteem waar ook wij o.a voor filmopnames graag in werkzaam zijn. Op dat moment voelen wij ons een onderdeel van deze flora en fauna. Dankzij deze filosofie en de daaraan gekoppelde unieke werkwijze kan op korte en lange termijn het ecosysteem duurzaam blijven bestaan en draaien wij de content voor uw product. Dit is onze manier van werken waarmee wij al bijna 30 jaar in bossen in Nederland, België, Frankrijk, Noorwegen, Zweden en Duitsland steeds een vergunningen krijgen en waarom wij bij vele opdrachtgevers al jaren werkzaam zijn.

Op locatie samen met TEAM MAPITO

‘Diep gaan om hoog te scoren’ is ons motto. Graag zien we een complete inspirerende briefing. En wanneer die er nog niet is, maken we die samen. En die briefing is de gids voor een reis naar het beste voor jouw merk. Hoe we dat doen?

Ons onderzoek naar jouw merk draait om 6 vragen. En die stellen we aan het merk zelf.

  1. Wat is jouw reden om te doen wat je doet?
  2. Voor wie doe je het?
  3. Wat maakt jou anders dan de anderen?
  4. Wat is jouw persoonlijkheid?
  5. Waar hecht je het meeste waarde aan?
  6. Hoe doe je wat je doet?

De antwoorden leggen we als een puzzel in elkaar. Hiermee leggen we de blauwdruk van het merk.
En die is de input voor een volgende stap: archetypisch merkpositioneren.

HAALBAAR EN BETAALBAAR.

Werkt dit voor jou project en heb je een planning, dan zien we die graag.

TEAM MAPITO is een family in 6 landen, 85,000 verschillende gezichten in een archief – MAPITO Locations er is dus altijd een oplossing.